środa, 24 listopada 2010

Bloga otwarcie!!!

Kiedy 3 i pół roku temu wyjeżdżałam z rodzinnego domu bałam się tego, że nie poradze sobie w nowym miejscu, wsród obcych mi ludzi, mówiących w obcym języku.  Mocno przerażająca była również świadomość, że nie umiem gotować. Moje ówczesne zdolności kulinarne ograniczały się do usmażenia jajecznicy (niekoniecznie zjadalnej) i zrobienia  kanapki na śniadanie. Nawet ugotowanie ryżu z woreczka z ilustrowaną instrukcją 'obsługi' było zadaniem prawie niewykonalnym.
Gdybym wtedy wiedziała jak potoczy się mój rozwój w dziedzinie kulinarnej nie odczuwałabym nawet odrobiny tego strachu jaki czułam przed wszystkim co związane jest z gotowaniem.
Nie mówię, że jestem mistrzem sztuki gotowania i pieczenia, nie śmiem nazywać się nawet kucharzem. Jestem pasjonatem sztuki kulinarnej i smakoszem własnych osiągnięć.
Na blogu odnajdziecie przepisy na moje ulubione przekąski, przysmaki i dania.
Zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Będzie mi niezwykle miło, jeśli nie pozostawisz swojego komentarza anonimowo i się podpiszesz.
Pozdrawiam i życzę smacznego dnia, Kasia S.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...