środa, 27 kwietnia 2011

Aromatyczne tagliatelle z bazylią

Po Świętach na ogół nie mam nawet ochoty patrzeć na jedzenie. W tym roku jednak udało mi się nie zjeść dużo, przez co swobodnie mogę teraz wcinać wszystko na co tylko mam ochotę. Dziś miałam ją na aromatyczny makaron tagliatelle z bazylią. Takie danie a la pesto bez potrzeby jego robienia.

Aromatyczne tagliatelle z bazylią:
  • 5 łyżek tartego parmezanu
  • 1 łyżka oliwy czosnkowej
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 duża garść liści bazylii
  • sól, pieprz

  • 200 g makaronu tagliatelle

Bazylię ucieram na miazgę w moździerzu.
Makaron gotuję wg przepisu na opakowaniu. Kiedy jest już gotowy, odlewam go, zachowując 1/3 szklanki wody z gotowania. Nie przelewam makaronu zimną wodą!
W głębokiej misce mieszam parmezan i oliwy. Dodaję gorący makaron, wodę z gotowania i dokładnie mieszam. Na koniec dodaję utartą bazylię, doprawiam do smaku solą i pieprzem, szybko mieszam. Natychmiast podaję.

Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Będzie mi niezwykle miło, jeśli nie pozostawisz swojego komentarza anonimowo i się podpiszesz.
Pozdrawiam i życzę smacznego dnia, Kasia S.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...